Sunday, May 30

INTRA penawar yang dicari

Kini telah tiba di Malaysia jus herba kesihatan yang tiada tolok bandingnya hasil dari ilmu perubatan tradisi Islam, Cina & digabungkan dengan Teknologi Moden dan Barat. Herba-herbanya telah terbukti sejak ribuan tahun dan dapat mengatasi 1001 macam penyakit.

Orang Tua Tidak Kira Lelaki atau Wanita
Inginkah anda kelihatan muda semula? Segala kekedutan di wajah akan hilang selepas beberapa minggu (tidak kira walaupun berapa umur anda) di samping tenaga & kesihatan yang lebih baik. Tulang tidak akan rapuh dan pastinya anda tidak akan bongkok (osteoporasis) sampai bila-bila.InsyaAllah...

Ibu Mengandung
Anak yang di lahirkan akan lebih sihat, cergas & cerdas dengan kulit yang halus manakala ibunya akan sentiasa sihat dan bertenaga. Ianya melambatkan proses monopous anda sehingga lebih 55 tahun!! Bagi mereka yang tak suka makan jamu, ibu-ibu yang bersalin , ianya adalah pilihan yang ideal kerana rasanya sedap dan amat berkesan.

Wanita/gadis dan teruna
Jerawat, bintik-bintik atau kesan hitam/jeragat di muka akan hilang. Wajah anda akan semakin jelita selepas 4 bulan. Percayalah !! Ramai yang telah mencubanya dan hasilnya di luar jangkaan. Tak perlu nak pakai makeup.

Kanak-kanak atau pelajar
Jus herba merangsang sel-sel otak dan menstabilkan hormon. Minat untuk belajar akan bertambah, mudah mengingati dan memahami apa-apa yang di pelajari.

Ahli Sukan dan Pekerja Berat
Anda akan dapati tenaga anda bertambah kuat dan bekerja dengan penuh bersemangat. Di sukan olimpik ramai ahli sukan yang berjaya di dapati mengamalkan Jus Herba setiap hari kerana ianya bebas dari steroid/bahan kimia ataupun dadah.

Yang Berumah tangga
Anda akan dapati hubungan anda suami-isteri lebih mesra dan bertenaga. Ianya memperbaiki mereka yang menghadapi masalah tenaga batin. Peluang untuk menambah cahayamata terbuka luas.InsyaAllah..

Pesakit kronik
Tidak kira berapa lama ianya telah di hidapi, samada kronik atau tidak. Dengan izin Allah swt. Insyaallah anda akan sembuh walaupun keputusan ujian doktor menyatakan tiada ubat untuknya.


MESTI CUBA....hubungi saya untuk membuat pesanan di
jusintra23herba@gmail.com / layari http://myintrasite.com/rashidah/

1 comment:

  1. Jus yang terbaik setakat ini.. mesti cuba untuk mengekalkan kesegaran dan kecerdasan

    Kalau tak percaya ... cubalah.....
    Cuba sekali NAK lagi...

    ReplyDelete